Proces


W tym projekcie będziesz pracował w grupie czteroosobowej lub indywidualnie. Ustal podział ról z zespołem według Waszych zdolności i zainteresowań. Wybierzcie wspólnie lidera odpowiedzialnego za tempo pracy i wynik końcowy (wspólna prezentacja), fotografa, redaktora prezentacji, opiekuna wystawy brył.

Indywidualnie wykonasz zadania oznaczone poniżej literą a
W grupie wykonasz zadania oznaczone literą b


Część 1
a - wykonaj w domu : Wykonaj zadanie 1 (patrz zakładka Zadania), umieść zebrane materiały w formie elektronicznej na dysku wirtualnym Google - masz na to 1 tydzień.
b - wykonaj w szkole : Pracując w zespole przedyskutujesz i wyselekcjonujesz zgromadzone przez zespół informacje, umieścisz materiały na dysku wirtualnym Google. Wykonasz slajdy do prezentacji na temat piramid i ostrosłupów, pracując zespołowo równocześnie w jednym dokumencie online. W tej pracy pomoże Ci opiekun projektu - czas realizacji w/w zadania 2 godziny.

Część 2 

 a-dom : Wykonaj zadanie 2 (patrz zakładka Zadania), przynieś zebrane materiały na zajęcia w formie elektronicznej na dysku wirtualnym Google - masz na to 1 tydzień.
 b-szkoła : Pracując w zespole przedyskutujesz i wyselekcjonujesz zgromadzone przez zespół informacje,wykonasz slajdy do prezentacji na temat kostki Rubika, graniastosłupów, wielokątów foremnych.Umieścisz materiały na dysku wirtualnym Google. W tej pracy pomoże Ci opiekun projektu- 2 godziny.



Część 3
część a-dom : wykonaj zadanie 3 (patrz zakładka Zadania), przynieś zebrane materiały na zajęcia w formie elektronicznej, wydruk zostanie wykonany w szkole - masz na to 1 tydzień.
część b-szkoła: Wykonaj niesamowite modele graniastosłupów i ostrosłupów. Nie zapomnij o przyniesieniu odpowiednich materiałów np: karton, klej, taśma, nożyczki. Nie zapomnij aby udokumentować swoje działania - zrób zdjęcia. Pamiętaj twoje dzieła będą na wystawie - 2 godziny.


Część 4
część a-dom: wykonaj zadanie 4 (patrz zakładka Zadania), przynieś zebrane materiały na zajęcia- masz na to 1 tydzień.
część b-szkoła: Wykonaj modele graniastosłupów i ostrosłupów, korzystając z przygotowanych w domu informacji, nie zapomnij o przyniesieniu odpowiednich materiałów np: słomek, zszywek, wykałaczek, plasteliny.
Pamiętaj również, że Twoje wyjątkowe prace będą oceniane. Nie zapomnij aby udokumentować swoje działania- zrób zdjęcia. Pamiętaj twoje dzieła będą na wystawie- 2 godziny.
Na postawie obserwacji brył ustal: nazwy, liczbę ścian, liczbę wierzchołków, liczbę krawędzi- (tabela).



Część 5

b - szkoła: Wykonując dzisiejsze zadanie nr 5 (patrz zakładka Zadania), podzielcie się na 2 zespoły. Pracując w grupie znajdź przykłady z życia codziennego, gdzie występują lub są zastosowane obiekty przypominające graniastosłupy lub ostrosłupy, umieść zebrane materiały na dysku wirtualnym. Wykonaj slajdy do prezentacji - 2 godziny.

Część 6
część b-szkoła: Dziś przed Tobą praca w grupie, przejrzyj wspólnie z kolegami wykonane indywidualnie slajdy a następnie: wybierzcie najciekawsze, najbardziej dopracowane graficznie, bogate w treści slajdy, uporządkujcie je, wykonajcie wspólnie piękną prezentację, która będzie podziwiana podczas ,,Miesiąca Matematyki'' - czas realizacji 2 godziny.
Pamiętaj, że Wasza wspólna praca będzie również oceniana (zajrzyj do zakładki Ewaluacja).

Wykorzystaj zrobione zdjęcia do wykonania wideo w programie Photo Story 3- wybierz najciekawsze i najładniejsze ujęcia, dobierz muzykę, tekst.

Część 7
część b-szkoła: Z pomocą kolegów z grupy przygotuj wystawę pięknych brył graniastosłupów i ostrosłupów. Nie zapomnij wykonać opisów - 2 godziny. Zaplanuj takie ustawienie brył aby można było każdą z nich podziwiać.